گوناگون:مطالب متنوع علمي،مذهبی،فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ...
كاري از كافي نت صدرا - بندرشرفخانه
 
 

«حسین در طول نهضت حماسی خود خاندان و همراهان خود را چنان با استقامت و پایداری آشنا نمود كه هر یك جلوه‌ای از استقامت حسینی شدند در این میان، حضرت زینب چنان درس آموخت كه استقامت و پایداری او پس از عاشورا در دوران اسارت و رویاروئی با یزید درخشان ترین صحنه‌های استقامت و پایداری بشری است.

در حماسه حسینی، آن کسی که بیش از همه این درس را آموخت و بیش از همه این پرتو حسینی بر روح مقدس او تأبید خواهر بزرگوارش زینب «س» بود. براستی که موضوع عجیبی است. زینب با آن عظمتی که از اول داشته است و آن عظمت را در دامن زهرا «س» و از تربیت علی (ع) به دست آورده بود، در عین حال زینب بعد از کربلا با زینب قبل از کربلا متفاوت است یعنی زینب بعد از کربلا شخصیت و عظمت بیشتری دارد.»

گفتار شهید مطهری درباره جایگاه حضرت زینب (س) صاحب دومین شب و دومین روز از ایام دهه نخست محرم بنا بر سنت تاریخی، دارای نکته‌های تاریخی است که به شب ورود به کربلا نیز مشهور است. وقتی شمر ملعون، سر حسین (ع) را از قفا برید و با تک تک یاران مظلوم فرزند علی بن ابی طالب (ع) و نواده رسول الله حضرت محمد مصطفی (ص) چنین کرد‌ و سر‌ها بر نیزه‌ها رفت تا گروهی از کوفیان بی‌وفا ظالم را پیروز تاریخی واقعه عاشورا تعبیر کنند، این زینب بود که بر این خیال، خط باطل کشید و خفتگان را آگاه ساخت و نگذاشت تا حماسه حسینی در کربلا ‌بماند.

اگر در دوران بنی العباس، مهم‌ترین ابزار بیان مظلومیت ائمه و شیعیان حقیقی و به تصور کشیدن فضای خفقان، ذکر مصیبت امام سوم شیعیان بود، زینب (س) در سخت‌ترین شرایط و در حالی که داغ عزیز‌ترین نزدیکانش و آنچه در اسارت بر ایشان و سایر اسرا گذشت، قامتش را خمیده ساخته بود، سخنانی را در بارگاه یزید و در مقابل سرهای از تن جدای خاندان عصمت و طهارت بیان کرد که برگ درخشانی در تاریخ شیعه شد و شجاعت بانوی کربلا را در ایستادن مقابل ظالمانی که در قساوت همتایی نداشتند، نمایان ساخت.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 آبان 1393برچسب:, :: 11:46 :: توسط : حسين

در پاسخ این سؤال باید توجه کرد که: «تسع» در عربی به معنای نٌه و تاسع و تاسوعا به معنای نهم می باشد. چنانکه «عشر» به معنای ده و عاشورا به معنای دهم می باشد.
اطلاق کلمه «عاشورا» بر دهم ماه محرم، پس از به شهادت رسیدن حضرت امام حسین و یاران آن حضرت، صورت پذیرفته است و در دوره پیش از اسلام بر دهم ماه محرم عاشورانمیگفتند.کاروان اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز دوم محرم به سرزمین مقدس کربلا فرود آمد و تا روز عاشورا در آن سرزمین بودند به لحاظ آن که حوادث مهم کربلا در روز نهم و دهم ماه محرم الحرام اتفاق افتاد این دو روز را برجسته تر نموده و به نام تاسوعا و عاشورا یعنی روز نهم و دهم محرم الحرام نامیدند.
ابن اثیر در کتاب «نهایه» میگوید: «عاشورا یک اسم اسلامی است» و ابن درید میگوید: «عاشورا یک اسم اسلامی» است و در دوره جاهلیت به این نام معروف نبود، (1).



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, :: 19:41 :: توسط : حسين

اولین سوال کننده از گوشه‌ی مسجد کوفه برخاست و پرسید :
یا علی ، به من بگو از اینجا که من ایستاده ام تا عرش خدا چقدر فاصله است ؟
امیرالمومنین فرمود : اولا فاصله فرش تا عرش ، یک فاصله‌ی مکانی نیست که من به تو بگویم از اینجا تا عرش چقدر فاصله است ؟! اما اگر یک مومنی خالصانه بگوید لا اله الا الله و این کلمه توحید را بر زبان خود جاری سازد ، او فاصله فرش تا عرش را پیموده است ، فرش و عرش را به یکدیگر دوخته است .
و بعد در ادامه فرمود : اگر می خواهی عرش پروردگار رحمان را جستجو کنی ، بدان قلب یک انسان مومن عرش پروردگار رحمان است‌‌.
اولین سوال کننده جواب سوال خود را گرفت و نشست.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:, :: 21:3 :: توسط : حسين

شاید خیلی‌ها عقیده داشته باشند که خوردن حلیم موجب افزایش گرسنگی طی روز می‌شود این در حالی ست که بسیاری از متخصصان تغذیه حلیم را یکی از بهترین غذاها برای وعده سحری می‌دانند؛ زیرا بسیاری از مواد مغذی را در خود دارد.
رمضان که از راه رسید و دوباره مبحث داغ چیزهایی که در این ماه باید خورده شود و آنهایی را که نباید خورد سر زبان‌ها می‌افتد. برای امسال بسته‌ای ویژه برایتان تدارک دیده‌ایم که بدون ایجاد مشکل مزاجی در این ماه پرخیر و برکت روزه بگیرید



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 تير 1393برچسب:, :: 20:27 :: توسط : حسين

آیا تابحال از خود پرسیده اید دارچین چه مزایا و فوایدی برای سلامت بدن شما دارد؟ این ادویه عالی تقریباً برای همه چیز خوب و مفید است. حتی اگر دارچین دوست ندارید، مطمئن هستیم که فوایدی که در زیر به آنها اشاره می کنیم شما را متقاعد می کنند که هر روز مقداری از آن را در غذاهای خود بریزید و مصرف کنید.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 تير 1393برچسب:, :: 21:9 :: توسط : حسين

معجزه شق القمر پیامبر اکرم (ص) که در قرآن هم آمده و عکس های از ناسا که اعلام کرده که زمانی ماه به دو نیم تقسیم شده.

در شب چهاردهم ذی حجّه که قرص ماه کامل بود، تعدادی از مشرکان مکه و یا به روایتی چهارده تن از حضرت محمد (ص) درخواست معجزه کردند و به وی گفتند: هر پیامبری دارای معجزه است، معجزه شما در این شب چه میتواند باشد؟
پیامبر(صلی الله علیه و آله) فرمود: شما از من چه معجزهای میخواهید؟آنان گفتند: اگر خدا با تو است و تو در نزد او قدر و منزلتی داری، از او بخواه که قرص قمر [ماه] را دو قطعه کند و آن دو را از هم جدا نماید.
پیامبر(صلی الله علیه و آله) درباره پیشنهاد آنان میاندیشید که جبرئیل امین بر او نازل شد و عرض کرد: ای محمد! خدای سبحان به تو سلام میرساند و میفرماید: هر چیزی در این عالم را به فرمان تو در آوردم، هر چه از من بخواهی اجابت کنم.

آنگاه، آن حضرت سرش را به سوی آسمان بلند کرد و به ماه دستور داد که به دو نیم شود. در همان حال، ماه به دو نیمه شد و معجزه الهی به وقوع پیوست.
پیامبر اكرم(صلی الله علیه و آله) و پیروان او به سجده رفته و خدای قادر و سبحان را شکر نمودند.

آنگاه، به آن حضرت گفتند: آیا امکان دارد که دو نیمه ماه به هم بپیوندد و همانند سابق شود؟
پیامبر(صلی الله علیه و آله) اشارهای به ماه کرد و دستور داد که به هم بپیوندند.


 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 تير 1393برچسب:, :: 20:55 :: توسط : حسين


یعنی ایمان به خداوند، ایمان به ارزش‌ها، ایمان به مقدسات تعریف شده كه بخشی از آن به مقدسات و ارزش‌های متعالی برمی‌گردد و بخشی از آن نیز به اخلاق و صفات خوب متعالی مانند توكل، امید و... مربوط می‌شود و فرد نرمال چنین اخلاقی دارد و به آنها تمسك می‌جوید.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 تير 1393برچسب:, :: 20:38 :: توسط : حسين


اگر از نیش حشرات كلافه شده‌اید و یا واقعا نمی‌خواهید به آشپزخانه‌ای برای پشه‌های حریص و گرسنه تبدیل شوید، می‌توانید با چند راهكار طبیعی سلاح این موجودات موذی و نامرئی را بی‌تاثیر كنید...



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 6 تير 1393برچسب:, :: 20:6 :: توسط : حسين

حضرت رسول خدا (صلی الله علیه وآله) فرمودند: «هر که صبح کند و چهار نعمت خدا را یاد نکند می ترسم که نعمت خدا از او زائل گردد»

اَلحَمدُ للهِ الَّذِی عَرَّفَنِی نَفسَهُ وَلَم یَترُکنِی عُمیانَ القَلبِ

ستایش خدا را که خود را به من شناساند ومرا کوردل نگذاشت.

 اَلحَمدُ للهِ الَّذِی جَعَلَنِی مِن أُمَّةِ مُحَمَّدٍ صَلی اللهُ عَلَیهِ وَآلِه

ستایش خدا را که مرا از امت حضرت محمّد صلی الله علیه و آله قرار داد.

 اَلحَمدُ للهِ الُّذِی جَعَلَ رِزقِی فِی یَدَیهِ وَ لَم یَجعَل رِزقِی [وَ لَم یَجعَله] فِی أَیدِی النَّاسِ

ستایش خدا را که روزیم را در دست خودش قرار داد و آن را در دست مردم ننهاد.

 اَلحَمدُ للهِ الَّذِی سَتَرَ ذُنُوبِی وَ عُیُوبِی [سَتَر ذَنبی] وَ لَم یَفضَحنِی بَینَ الخَلائِقِ

ستایش خدا را که گناهانم وعیوبم را پوشاند ومرا در میان مردم رسوا نکرد.

منبع:

الدعوات، ص۸۱٫
مستدرک الوسائل، ج۵، ص۳۹۲٫
مصباح کفعمی، ص ٫ ۱۷۰


ارسال شده در تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, :: 11:2 :: توسط : حسين

سبزیجات از منابع غنی آنتی‌اکسیدان به حساب می‌آیند. خوشبختانه این گیاهان در وعده‌های غذایی ما بسیار دیده می‌شوند. در اینجا اما به نمونه‌هایی اشاره شده که مصرف بیشتر آنها به سلامت ما کمک بیشتری می‌کند.

 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 18:10 :: توسط : حسين


عوامل شکل گیری فرقه وهابیت مانند برخی از فرقه‌های دیگر، ریشه در مبانی و عملکرد رهبران و بنیانگذاران آن دارد. بر این اساس لازم است مبانی و عملکرد بنیانگذار این فرقه بررسی شود.

این فرقه منسوب به "محمد بن عبدالوهاب" از مردم "نجد" است که در سال 1115 ق در شهر عُیینه متولد شد که پدرش در آن شهر قاضی بود . وی از کودکی به مطالعه کتاب‌های تفسیر و عقاید و حدیث سخت علاقه داشت و فقه حنبلی را نزد پدر خود که از علمای حنبلی بود آموخت. محمد بن عبدالوهاب از آغاز جوانی، بسیاری از اعمال مذهبی مردم "نجد" را زشت می شمرد.

او در سفری که به زیارت خانه خدا رفته بود، بعد از انجام مناسک حج به "مدینه" رفت و در آن جا توسل مردم به پیامبر را که نزد قبر حضرت انجام می دادند، انکار کرد. سپس به "نجد" مراجعت نمود و از آن جا به بصره رفت و مدتی در آن شهر ماند و با بسیاری از اعمال مردم آن شهر نیز مخالفت نمود. مردم بصره وی را از شهر خود بیرون کردند. در این هنگام که 1139 هجری بود، پدرش عبدالوهاب از "عیینه" به "حریمله" انتقال یافت. وی با پدرش همراه شد و کتاب‌هایی را نزد پدر فرا گرفت و به انکار عقاید مردم "نجد" پرداخت. به این مناسبت میان او و پدرش نزاع و جدال در گرفت. هم چنین بین او و مردم "نجد" منازعات سختی رخ داد و این امر چند سال دوام یافت. تا این که پدرش "عبدالوهاب" در سال 1153 از دنیا رفت. وی پس از مرگ پدر علناً به اظهار عقاید خود پرداخت و قسمتی از اعمال مذهبی مردم را انکار نمود. جمعی از مردم حریمله از وی پیروی کردند و کار وی شهرت یافت. وی از شهر حریمله به شهر عینیه رفت. رئیس شهر عیینه در آن وقت عثمان بن حمد بود. عثمان عقاید شیخ را پذیرفت و او را گرامی داشت و قول داد که وی را یاری کند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 13:54 :: توسط : حسين

در حال حاضر يکي از عوامل مهم فتنه گري در منطقه جريان سلفي تکفيري است که در لباس دفاع از سنت، عملا در مسير منافع غربيان گام برمي دارد. در حضور اين افراد در محافل و جوامع و انتشار آثار و فرآورده هاي فرهنگي آن در برخي از مراکز، باعث جلب توجه برخي از جوانان پرشور که از اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران به ستوه آمده اند، شده است. سير تحول سلفي‎ها روايات خود را مستقيما از احمد بن حنبل (متولد 241)، احمد بن تيميه (متولد 728)، ابن القيم الجوزيه(متولد 751) و محمد بن عبدالوهاب تميمي نجدي (متولد 1115-1206) مي‎گيرند. سلفيه بعد از محمد بن عبدالوهاب به صورت يک شکل و ساختار سياسي درآمد و هم پيماني وي با محمد بن سعود پايه گذار حاکميت آل سعود در عربستان به اين روند تسريع بخشيد. پيوند ميان علما و حاکمان سعودي گرچه دچار تغيير و تحول شده است و شيوخ وهابي از برخي اختيارات خود از جمله بازداشت و امر قضا بازماندند اما در عين حال هنوز هم از وضعيت و جايگاه خوبي در نظام سياسي سعودي برخوردار هستند. علاوه بر سرزمين حجاز، مصر نيز از تغيير و تحولات عقيدتي برکنار نماند و سلفي هاي اين کشور با اقدامات و فعاليت‎هاي حسن البناء و جنبش اخوان المسلمين، سير جديد ي در آموزه هاي عقيدتي اهل سنت تجربه کردند و باب هاي جديدي براي اين گروه جهت گشودن روزنه‎هاي محدود اجتهاد باز شد. اما با مرگ زودهنگام حسن البناء جنبش اخوان المسلمين تحت تأثير انديشه‎هاي دو شخصيت، به نام‎هاي ابوالاعلي مودودي و سيد قطب قرار گرفت و آنها ضمن تثبيت روش پاي بندي به متون ديني بر اساس ديدگاه هاي خاص فقهي خود، ديدگاه تکفير را پي ريزي کردند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, :: 13:21 :: توسط : حسين

مولای متقیان علی علیه السّلام الگوی تمام نمای سیره رفتاری پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه وآله است. امـام عـلى عـلیـه السـّلام تـلاش مـى کـرد تـا چـونـان رسـول خـدا صـلى الله عـلیـه و آله بـخـورد و بـیـاشـامـد و زنـدگـى کـنـد. 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, :: 13:29 :: توسط : حسين

اینها هم گروهی از بیماری‌ها هستند مثل بقیه بیماری‌ها اما کمی ترسناک‌تر؛ به هر حال سرطان‌ها کابوس دوران مدرن هستند، برای دور ماندن از این کابوس شما باید عوامل مساعد‌کننده هر بیماری را بشناسید و از آنها پرهیز کنید.

اینجا ما کارتان را ساده کرده‌ایم و به شما می‌گوییم که اصلی‌ترین عوامل افزایش‌دهنده احتمال ابتلا به سرطان کدام‌ها هستند و نمره اهمیت هرکدام (چند برابر شدن احتمال ابتلا با هر کدام آنها) چقدر است.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, :: 13:23 :: توسط : حسين

 

مردی فقیر چشمش به مغازه خوراک پزی افتاد تکه نانی را بالای بخاری که از سر دیگ بلند می شد، می گرفت و می خورد. هنگام رفتن صاحب مغازه گفت: تو از بخار دیگ من استفاده کرده ای، باید پولش را بدهی. مردم جمع شدند و مرد از همه جا درمانده، بهلول را دید و او را به قضاوت دعوت کرد.

بهلول به آشپز گفت: این مرد از غذای تو خورده است؟ آشپز گفت: نه ولی از بوی آن استفاده کرده است. بهلول چند سکه نقره از جیبش در آورد و به زمین انداخت و گفت: ای آشپز صدای پول را تحویل بگیر.

آشپز با تعجب گفت: این چه قسم پول دادن است؟

 

بهلول گفت: مطابق عدالت است. کسی که بوی غذا را بفروشد در عوض باید صدای پول دریافت کند.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, :: 12:56 :: توسط : حسين

در خصوص نحوه نظافت صفحات  LED و LCD باید در نظر داشت ،براي پاک کردن صفحات از لکه ها و اثر انگشت ،  از يک پارچه کتاني نرم و بدون پرز و ضد الکتريسيته ساکن استفاده شده و به آرامي‌اقدام به تمیز کردن شود. در صورت نياز ميتوان پارچه را با آب و يا محلول آب و خيلي خيلي کم سرکه ، نم دار نموده ، و به آرامي‌عمل را انجام داد و نیازی به الکل نیست همچنین میزان آن نیز به اندازه یک قاشق مربا خوری در لیوان باشد البته لازم به ذکر است قبل از اقدام ، دستگاه حتما  از برق جدا شود.

 محلول هاي زيادي در اين ضمينه وجود داردکه معمولاً به صورت کلي در ظرف هاي 4 تا 20 ليتري بفروش مي‌رسد.

 همچنین زیاد پارچه را بر روی صفحه فشار ندهید زیرا باعث خش می شود.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 19:52 :: توسط : حسين

داستان نردبان فروشی ملا

 روزی ملا در باغی بر روی نردبانی رفته بود و داشت میوه می خورد صاحب باغ او را دید و با عصبانیت پرسید: ای مرد بالای نردبان چکار می کنی؟ملا گفت نردبان می فروشم!

 باغبان گفت : در باغ من نردبان می فروشی؟

ملا گفت: نردبان مال خودم هست هر جا که دلم بخواهد آنرا می فروشم.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 12:25 :: توسط : حسين

کسی که بر نفس خود غلبه نکرد بر هیچ چیز غالب نخواهد شد.

*******************

بردباری ، هنگامی خوب است که مبدأ منزهی داشته باشد ، وگرنه در مقابل بیدادگری ، بردباری ناتوانی ، و ناتوانی مقدمه نابودی است.

*******************

انسانهایی که تنها هستند،همیشه در معرض خطر عشق اند.

*******************

همیشه اشتباهات مردم را ببخش نه به خاطر اینکه آنها سزاوار بخشش اند بلکه تو سزاوار آرامش هستی.

***************

آنچه را می شنوید به عقل سلیم و منش پاک و روشن بسنجید و آنگاه بپذیرید.

*******************

راه جهان یکی است و آن راستیست .



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 12:20 :: توسط : حسين

هولناک ترین مسئله در زندگی بشر، مرگ و مسائل آن است.

 هولناک ترین مسئله در زندگی بشر، مرگ و مسائل آن است. در آیات و روایات از سکرات مرگ سخن به میان آمده است و اینکه بیشتر مردم هنگام مرگ و پس از آن دچار عذاب و شکنجه های روحی و مانند آن هستند. مساله فشار قبر یکی از مسائل در آموزه های اسلامی است که شنیدن آن بر آدمی سخت و دشوار است؛ چه رسد که تجربه آن را داشته باشد و بخواهد آن را در ذهن خویش تصویر و ترسیم کند.

یکی از منزلگاه های آدمی پس از مرگ قبر است. خداوند می فرماید: ثم أماته فأقبره؛ سپس او را میراند، پس وارد قبر کرد. (عبس، آیه۸) در آیه دیگر می فرماید: و أن الله یبعث من فی القبور؛ خدا کسانی را که در قبرها هستند برمی انگیزد. (فاطر، آیه۲۲).



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 12:8 :: توسط : حسين

خانواده کوچکترین، مهم ترین و مقدس ترین نهاد اجتماعی و بخش بزرگی از دنیای اجتماعی کودک است و از پیوند بین یک دخترو یک پسر تشکیل می شود و فرزندان ثمره و مکمل آن هستند و در صورتی که این پیوند و سرمایه گذاری درست و اصولی انجام شود، این شراکت سوددهی خواهد داشت ؛ یعنی فرزندان صالح و با آینده روشن تربیت می شوند و اگر زن و شوهر بدون علاقه و صرفاً بر اساس جنبه های مادی و یا رفع تکلیف اقدام به ازدواج نمایند ، این شراکت زیان می دهد و فرزندان حاصل از این ازدواج آینده مبهم و تاریکی درانتظارشان است.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 12:3 :: توسط : حسين

این گونه همیشه روی بورس باشید!

  اینکه آدم بخواهد سرمایه های گاهی نداشته اش را جایی بکارد که مثل خواب دیدن خوشحال پینوکیو، فردایش درخت طلا بار بدهد، دور از واقعیت بازار است. درستش این است که شما برای اینکه سود بیشتری گیرتان بیاید، باید رأسا وارد بازی بشوید و با مردم شریک شوید. هیچ کس به کسی که فقط می خواهد در سود شریک باشد، سود خوبی نمی دهد.

اگر وارد بورس شوید، با خرید سهام شما در یک شرکت شریک می شوید. طبیعی هم هست که هیچ شرکتی با هدف ورشکست شدن تاسیس نمی شود و اگر هم قرار است یک روزی بشود، خودش و البته شما باید به موقع بفهمید. نکته ماجرا هم همینجاست. بیاید با راز و رمزهای رفتن به بورس آشنا شویم.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 18:16 :: توسط : حسين

1-فرمایش حضرت ولی عصر(عج) بسیار دعا کنید برای تعجیل فرج که فرج شما در آن است

۲- این دعا سبب زیاد شدن نعمت هاست

۳-اظهار محبت قلبی است

۴- نشانه ی انتظار است

۵- زنده کردن امر ائمه اطهار(ع) است

۶- مایه ناراحتی شیطان لعین است

۷-نجات یافتن از فتنه های آخرالزمان است

۸- اداء قسمتی از حقوق آن حضرت است که اداء حق هر صاحب حقی ؛ واجب ترین امور است

۹- تعظیم خداوند و دین خداوند است

۱۰- حضرت صاحب الزمان (عج) در حق او دعا می کند



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 18:5 :: توسط : حسين

عذابهای جهنم نیز همانند نعمتهای بهشت به دو قسم تقسیم می شود؛ قسمتی از آن مادی و جسمانی است و قسمتی معنوی و روحانی.

الف- عذابهای جسمانی:

این قسمت از عذابها به حدی سخت و طاقت فرسا است که فرد حاضر است همه را فدا کند تا خود عذاب نکشد؛ قرآن در این باره می فرماید: «در آن روز خداوند او را آنچنان مجازات می کند که هیچکس مجازاتی همانند او مجازات نخواهد کرد و او را چنان به بند می کشد که هیچکس دیگری را آنگونه به بند نکشیده است.1»



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 17:36 :: توسط : حسين

اگر شما همیشه پایان ماه به کمبود مالی برخورد می کنید و احساس می‌کنید دخل و خرج‌تان با هم نمی خواند، خواندن این مطلب را از دست ندهید زیرا راهکارهایی ارائه میکند که حتما برایتان مفید خواهد بود:

کاهش هزینه ها

منظور از کاهش هزینه این نیست که افراد دچار خساست شوند بلکه این است که زن و شوهر با تصمیم گیری مشارکتی، هزینه های اضافی خود را کاهش دهند. خانم ها در کاهش هزینه نقش بسیار موثری دارند. برای اجرایی شدن این راهبرد باید با توافق زوجین، هزینه ها اولویت بندی و سپس کاهش هزینه ها عملی شود.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 17:31 :: توسط : حسين

باید بارها شاهد اضافه شدن خود به گروه‌های فیسبوکی آن هم بدون اجازه و حتی بدون آشنایی با گروه‌های مذکور بوده باشید. متاسفانه این رخداد برای همه ما بارها پیش آمده است!

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مجله اینترنتی نود ایران، این امکان برای تمام کاربران وجود دارد که در گروه‌هایی که مدیریت آن را دارند و یا تنها در آن عضو هستند بتوانند دوستانشان را بدون اجازه به عضویت گروه‌ها درآورند. فیسبوک به کاربران اجازه نمی‌دهد که بتوانند این معضل را حل کنند اما می‌توانید گروه‌ها را ترک کنید.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 12:20 :: توسط : حسين

اولین روز از ماه حزن و اندوه آل محمدعلیهم السلام است،که همه انبیاء وملائکه و شیعیان و دوستان اهل بیت علیهم السلام محزون اند.باید گفت:ماه حزن واندوه تمام عالم است،چرا که همه ساله از اول محرم تا روز عاشورا پیراهن پاره پاره سیدالشهداء علیه السلام را از عرش خدا رو به زمین می آویزند و حزن واندوه عالم را فرا می گیرد.


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, :: 18:47 :: توسط : حسين

آیت الله بهجت رحمةالله علیه، در پاسخ به سوالی فرمودند: برخی گمان می کنند که دعا، کار پیرزن ها و پیرمردها و عجزه است، آن ها که نمی توانند در میدان جنگ و جهاد شمشیر بزنند؛ ولی معلوم می شود مسئله از این بالاتر است.

در روایت درباره شرایط استجابت دعا آمده است: «من دعا و هو لایحس سوی الاجابة استجیب له»، یعنی هر کس دعا کند و جز اجابت احساس نکند، دعایش مستجاب می شود.

آیت الله بهجت در ادامه فرمودند: گویا حالتی در ما پیدا شده شبیه به یاس از اجابت، که دعای ما فقط به زبان و لقلقه ی لسانی است؛ نه دعای برخاسته از دل مطمئن و امیدوار به اجابت. قلب متقین و دل شکسته ای می خواهد که دعایش مثل تیر به هدف برسد، به گونه ای که دعا کنیم و اجابت آن را بفهمیم و یا حداقل به ما وعده ی استجابت آن را بدهد، ولو بعد از چهل سال، همچنان که درباره حضرت یعقوب علیه السلام ظاهر دارد .
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:, :: 14:2 :: توسط : حسين

در هنگام خرید گجت و وسیله نو دو حالت وجود دارد:
الف- ما دقیقا به گجت نو نیاز داریم و دقیقا می‌دانیم چه می‌خواهیم بخریم.
ب- عملا نمی‌دانیم که گجت نو چه میزان برای ما کارایی خواهد داشت یا نمی‌دانیم که از بین مدل‌ها موجود چه بخریم.

در حالا الف، تنها محدودیت برای ما بودجه است، اما در حالت ب کار ما دشوارتر است.

سؤالی که قبل از خرید هر گجت باید از خود بپرسید: این گجت چقدر به کارم خواهد آمد یا چه میزان شادترم خواهد کرد!

لطفا با خود صادق باشید و قبل از خرید هر گجت حتما این سؤال را از خود بپرسید، برای مثال این روزها گوشی‌های هوشمند زیبایی در بازار هستند که ما را اغوا می‌کنند، یکی از آنها را بخریم. مثلا گوشی گلسی اس ۳ یا گوشی آی‌فون ۵ یا اصلا گلکسی نوت ۲٫

خودتان را گول نزنید، از درآمد خودتان محافظت کنید و واقعا به این سؤال خوب جواب بدهید. منظور من صرفه‌جویی کردن نیست، بلکه بهینه مصرف کردن پولتان است.

مثلا در مورد خودم با توجه به کاری که دارم، چند وقت پیش آمدم و دیدم اصلا خرید گوشی آی‌فون ۵ یا اصلا داشتن گوشی هوشمند برایم کارایی ندارد. واقعیت دردناکی است، اما من به این نتیجه رسیده‌ام که یک گوشی «تاک» خوب برایم کافی است. پس چه بهتر که هزینه‌ای را که قبلا برای گوشی کنار گذاشته بودم، کنار بگذارم یا صرف خرید گجت‌هایی کنم که به کارم می‌آیند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:, :: 13:45 :: توسط : حسين

تماس ناموفق زمانی رخ می‌دهد که شما برای اتصال به شبکه مخابراتی تلاش می‌کنید و این اتفاق حاصل نمی‌شود. در این جریان سیگنال ارسال شده پس از گذشت مدتی برمی‌گردد. تماس ناموفق برای بیشتر مشترکان تلفن‌همراه زمانی اتفاق می‌افتد که اپراتور آن قادر به دریافت و انتقال کامل سیگنال‌ها نیست یا اینکه کیفیت شبکه در سطح بسیار پایینی است. اما گویا این روزها علت دیگری هم در تماسهای ناموفق گوشی های همراه دخیل است.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط مرکز Strand Consult انجام شده است کارشناسان دریافته‌اند، از بین مشترکانی که از منزل تماس تلفنی برقرار می‌کنند حدود 16 درصد در طول هفته در جریان برقراری ارتباط با گوشی‌های هوشمند با تماس ناموفق مواجه می‌شوند. برای مشترکانی که با گوشی‌های معمولی تماس می‌گیرند این رقم 8 درصد گزارش شده است.

این بررسی همچنین نشان داده است که 27 درصد مشترکان، زمانی که از منزل خود با بیرون تماس می‌گیرند، دست‌کم هفته‌ای یک بار با تماس ناموفق در خصوص گوشی‌های هوشمند مواجه می‌شوند. این جریان فقط برای 7 درصد مشترکان یاد شده در جریان برقراری تماس با تلفن‌های معمولی رخ می‌دهد.

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:, :: 13:37 :: توسط : حسين

عيد کمال دين . سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصايت و ولايت

امير المومنين عليه السلام

بر شيعيان و پيروان ولايت خجسته باد

 

اس ام اس تبریک عید غدیر

 

خورشيد چراغکي ز رخسار عليست / مه نقطه کوچکي ز پرگار عليست

هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسايه ديوار به ديوار عليست

عيد غدير مبارک



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 12 آبان 1391برچسب:, :: 13:29 :: توسط : حسين

اعمال ماه ذی الحجه

ماه ذی الحجه از ماه های مقدس و شریف در نزد مسلمانان است. وقتی این ماه فرا می رسید مسلمانان اهتمام ویژه ای به عبادت داشتند به خصوص در دهه اول ماه ذی الحجه که در احادیث پیامبر(ص) بر فضیلت آن تاکید شده است. چنان که رسول ا... در حدیثی می فرمایند: «عمل خیر و عبادت در هیچ ایامی در نزد حق تعالی محبوب تر از دهه اول ذی الحجه نیست.». در بعضى از روایات آمده است، شب هاى دهگانه اى که قرآن در سوره «والفجر و لیال عشر» به آن سوگند یاد کرده است، شب هاى دهه اوّل این ماه شریف است (تفسیر قمى، جلد 2، صفحه 419) و این سوگند به خاطر عظمت آن است.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 14:13 :: توسط : حسين

هوا سردتر می شود، اما انتخاب های غذایی شما می تواند حرارت را بالا ببرد! با تهیه لیست پاییزی زیر می توانید از خوردن در این فصل لذت بیشتری ببرید.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 13:51 :: توسط : حسين

نتایج تحقیقات متعدد انجام شده طی سالیان متمادی نشان می دهد بین گروه های خونی و بعضی از امراض رابطه وجود دارد. بیشتر ما از گروه خونی مان مطلع هستیم...
این یادداشت، پاسخی است به این پرسش که دارندگان هر گروه خونی بیشتر مستعد ابتلا به چه بیماری هایی هستند؟ روی سطح خارجی غشای گلبول های قرمز ماده ای پروتئینی به نام آنتی ژن AB و A و B دیده می شود که در هفته ششم زندگی داخل جنینی پدید می آید و به تدریج غلظت آن زیاد می شود و در زمان تولد به ۴/۱ میزان آن در بلوغ می رسد. این دو آنتی ژن (A و B) را می توان در ترشحات بزاق، خلط و به مقدار کمتر در ترشح اشک و ادرار یافت. دانشمندان می گویند این آنتی ژن ها ممکن است شرایط را برای ابتلای شخص به بعضی از بیماری ها مهیا کنند زیرا آنتی ژن های مختلف در مقابل بعضی بیماری ها مقاومند و در برابر برخی دیگر ضعیف عمل می کنند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 13:42 :: توسط : حسين

اگر چه درهای رحمت الهی همواره به سوی بندگانی كه صادقانه و مخلصانه او را می‌خوانند، باز است و همیشه می‌شود  با تلاوت قرآن با خدا ارتباط برقرار كرد، امّا امامان معصوم به بعضی از زمان‌ها و اوقات عنایت بیشتری داشته‌اند. و كسب ثواب و فیض بیشتر را در آن مواقع خاص یادآوری كرده‌اند



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 13:33 :: توسط : حسين

- یقه اولین خواستگار رو بچسبید که شاید تنها شتر بخت شما باشه.

2- ناز و لفت و لیس رو بذارید کنار.

3- در معرض دید باشید، گذشت اون زمان که می‌گفتن: من اون دختر نارنج و ترنجم که از آفتاب و از سایه می رنجم.

4- سن ازدواج رو بیارین پایین، همون 17 یا 18 خوبه. بالاتر که برین همچین بگی نگی از دهن می‌افتین.

5- تموم دوست پسراتونو تهدید به ازدواج کنید، اگه موندن چه بهتر، نموندن دورشون رو درز بکشید.

6- دعای باز شدن بخت رو دور گردنتون آویزون کنید، یه وقت کتابشو دور گردنتون آویزون نکنید که گردن لطیفتون کج می‌شه.

7- پسر‌های فامیل بهترین و در دسترس‌ترین طعمه‌ها هستند، رو هوا بقاپیدشون.

8- رو شکل و شمایل ظاهری پسرها زیاد حساسیت به خرج ندید، پسرهای خوشگل، هستن دچار مشکل...!

9- توی اجتماع بر بخورید، با مردم قاطی شید، با ننه صغرا و بی‌بی عذرا نشست و برخاست کنید، همینا هستن که شادوماد می‌سازن واستون.

10- یه کم به خودتون برسید، منظورم آرایش و برداشتن زیر ابرو و ریمل و پودر و سایه و کرم شب و روز و ماسک خیار و فر مژه و خط لب و خط چشم و... نیست. حداقل قیافه یه آدم رو داشته باشید.

11- در پوشش دقت کنید، لباس چسب و کوتاه فقط آدمای بوالهوس رو دورتون جمع می کنه، یه پوشش سنگین و اندکی رنگین با حفظ معیارهای دوماد پسند بهترینه.

12- مهمون که میاد قایم نشید، چای ببرید، پذیرایی کنید، خلاصه یه چشمه بیاین که بعله ما هم هستیم.

13- سعی کنین از هر انگشتتون هفت نوع هنر بباره که مامانه بتونه جلوی در و همسایه قر و قمیش بیاد که دخترم قربونش برم اینجوریه و اونجوریه...

14- تا مامانه و باباهه می‌گن دخترمون دیگه وقته عروسیشه مثل لبوی نپخته سرخ نشین و در برید، در حرکات و سکناتتون این نظر رو تایید کنید و دنبالشو بگیرید.

15- بلاخره اگه خدای نکرده می‌خواین جزو اون یک میلیون و هفت صد هزار دختر بی شوهر نباشید (تازه اگه همه پسرای این مملکت دوماد شن، که نمی شن) هر چی دارید، رو کنید، منظورم اعضا و جوارحتون نیست منظورم کمالات و هنر مندیاتتونه.

16- و اینو بگم که از هیچ دوره زندگیتون به اندازه وقتی که با نامزد محبوبتون زیر سایه درخت توی یه پارک خلوت دارید لذت نخواهید برد، حالا به بعدنش کار ندارم.

17- ...و آخرین توصیه اینکه عوض اینکه توی جریانات عشقی خیابونی و زودگذر غرق بشید و مثل کبک سرتونو زیر برف کنید یه خورده به فکر زندگی آینده‌تون بشید و اینقدر از این دست به اون دست نرید چون کثیف می‌شید، می پکید ...



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 13:25 :: توسط : حسين

شاید برای بسیاری از زنانی که از انتخاب رنگ لباس توسط همسرشان ناامید شده این مسئله عادی باشد، اما نتایج تحقیقات نشان می دهد که زنان و مردان رنگها را به صورت متفاوت می بینند.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 13:21 :: توسط : حسين

بنا بر اظهارنظرهاي رسمي امروزه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد كاربران اينترنت كشور با بهره‌گيري از VPN به سايت‌هاي مورد نظر خود سر مي‌زنند. 
اين در حالي است كه از سوي مراجع قضايي استفاده از فيلترشكن‌هايي از جمله VPN از مصاديق جرم‌هاي رايانه‌ای اعلام شده است، با اين وجود ممكن است چرايی اين موضوع از نظر برخي كاربران چندان روشن نباشد.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 19:31 :: توسط : حسين

آیا هدف نهایی اینترنت ملی قطع اینترنت جهانی است؟ این اصلی‌ترین و مهم‌ترین پرسش همه کسانی است که با اینترنت سر و کار دارند. پرسشی که همزمانی اعلام راه‌اندازی این شبکه از ابتدای هفته و مسدود شدن جی‌میل و گوگل در اواسط هفته بیش از پیش مطرح شده است.

اما برای یافتن پاسخ به این پرسش شاید مناسب است که میزان وابستگی دولت به اینترنت را مورد بررسی قرار دهیم. جایی که اجرای پروژه‌های عظیمی چون کارت هوشمند سوخت یا پرداخت یارانه عملا بدون اینترنت ممکن نمی‌شد یا با دشواری و هزینه‌های کلان قابلیت اجرایی می‌یافت.

تنها طی این ده سال بخش قابل‌توجهی از نهادهای دولتی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را روی بستر اینترنت انجام داده‌اند. این سرمایه‌گذاری هم شامل روبنا (سایت‌ها و وب سرویس‌های عمومی) و هم شامل بسترهای داخلی و زیربنایی(اتصالات شبکه‌های داخلی بر بستر وب) می‌شود و به این اضافه کنید سرمایه‌گذاری روی شبکه‌های گسترده ارتباطی، اتصالات و شبکه‌های عظیم فیبر نوری، ساخت و توسعه سوئیچ‌های اتصال اینترنتی و بالاخره سرمایه عظیم بخش خصوصی در ایجاد و گسترش شرکت‌های خدمات‌دهنده اینترنتی.

اینترنت در ایران امروز از شبکه‌ بانکی تا بازار سهام امتداد یافته حالا چرخ‌دنده‌های اینترنت جهانی را با محورهای اقتصادی کشور چنان درگیر کرده که جداسازی یا قطع آن اگر نه غیر‌ممکن، بسیار دشوار باشد.

به جز این خود دولت با در اختیار گرفتن اینترنت، فروش امتیازهای متعدد توزیع آن و مابه‌التفاوت ناشی از خرید و فروش پهنای باند به درآمد قابل‌توجهی دست پیدا کرده که دست کشیدن از آن راحت نیست. همه این موارد به همراه تاکیدهای مکرر مسوولان دولتی بر مصون ماندن اینترنت در عین توسعه شبکه ملی اطلاعات (اینترنت ملی) این باور را ایجاد می‌کند که همزمانی ایجاد شبکه ملی اطلاعات با قطع اینترنت مصادف نیست؛ چراکه اینترنت ملی فعلا چیزی جز یک آدرس دهی ساده آی‌پی‌های داخلی و چند دستورالعمل بیش نیست. حتی مراجعه به محتوای ارائه شده از سوی مسوولان نیز نشان می‌دهد صحبت از شبکه ملی اطلاعات عمدتا در بحث‌های تئوریک و مفاهیم معنا پیدا می‌کند و به خصوص در فاز اول آن (که همین روزها اجرایی شده است) صرفا بخش‌های دولتی باید امکان اتصال به این شبکه را فراهم کنند و این حتی به معنی قطع ارتباط این بخش‌ها از اینترنت هم نیست.

واقعیت شاید این باشد که حتی خود مسوولان مطرح‌کننده اینترنت ملی نیز تعریف دقیق و جامعی از اینترنت ملی ندارند. نگاهی به صحبت‌های آنان نشان می‌دهد تصویر دقیقی از این شبکه در ذهن مسوولان وجود ندارد و از ابتدای مطرح شدن این موضوع تا به امروز انواع و اقسام تعریف‌ها برای این شبکه منتشر شده است. شاید یکی از دلایل تمرکز مسوولان بر موضوع اینترنت ملی این باشد که توسعه اینترنت در بخش‌های دیگر عملا طی این سال‌ها با وقفه و حتی عقبگرد همراه بوده است. نگاهی به ضریب نفوذ اینترنت ۱۴ درصدی ایران (بر اساس آمارگیری مرکز آمار) نشان‌دهنده عقب ماندگی کشورمان در توسعه اینترنت و به خصوص اینترنت پرسرعت در سال‌های اخیر بوده است. در چنین شرایطی صحبت از شبکه‌ای مبهم و اهدافی بزرگ در آینده به مراتب راحت‌تر از سخن گفتن از توسعه نیافتگی پهنای باند و یافتن دلیل برای پوشاندن ضعف ضریب نفوذ است.

به رغم همه این صحبت‌ها موضوع اینترنت ملی یا شبکه ملی اطلاعات فعلا روی پله نخست خود است و انتهای آن (پایان برنامه پنجم توسعه) از این نقطه چندان واضح نیست. به‌خصوص که مسدود شدن سرویس‌های پرکاربردی چون گوگل نشان می‌دهد هیچ پیش‌بینی دقیقی از آینده نمی‌توان ارائه داد و هیچ پاسخ دقیقی به پرسش نخست ما نیز.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 19:18 :: توسط : حسين

محققان دریافتند که کودکانی که بیش از حد از اینترنت استفاده می‌کنند در معرض ابتلا به اختلال روانی قرار می‌‌گیرند.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری تاپ نیوز، تحقیقات جدید محققان نشان داد که کودکانی که بیش از حد از اینترنت استفاده می کنند به اختلالات روانی مبتلا خواهند شد.
اگر کودک شما به چک کردن ایمیل ها پس از هر 15 دقیقه عادت دارد زمان آن است که شما نیز احساس خطر کنید.
بنا به گفته روانشناسان، اعتیاد به بازی‌های ویدئویی و اینترنت درست مانند هر اعتیاد دیگر است.
نتایج این تحقیقات در روزنامه استرالیایی "سیدنی مورنینگ هرالد" منتشر شد.
مصرف بیش از حد از هر چیز باعث معتاد شدن فرد می شود. برای کودکان و والدین آنها حائز اهمیت است که تهدید خطر گذراندن ساعت های طولانی با اینترنت را درک کنند.
محققان در تحقیقات خود دریافتند که کودکان 24 ساعت روز خود را صرف گذراندن با اینترنت می‌کنند. این در حالی است که استفاده بیش از حد از اینترنت می‌تواند به اختلال نادر روانی به نام`"اختلال استفاده از اینترنت" منجر شود.
پس از گذشت زمان، والدین از به این موضوع پی می‌برند که زمانی که آی‌پد و لپ تاپ‌ها را از کودک خود می‌گیرند آنها زودرنج و تحریک‌پذیر می شوند.
برای پی بردن به اینکه اعتیاد به اینترنت می‌تواند بر ذهن جوانها اثر سوئی بگذارد باید تحقیقات بیشتری انجام داد و لازم است تا هشدارها را جدی گرفته شود.
علاوه بر این، والدین در مورد استفاده از اینترنت باید با کودکان خود گفت وگو کنند و کودکان نیازمند آگاهی درمورد اثرات مضر استفاده بیش از حد اینترنت بر سلامت خود هستند.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 19:10 :: توسط : حسين

سایت اینترنتی ایثار کلوب (فیس بوک ایثار و شهادت) با هدف ایجاد همبستگی و ارتباط میان کاربران و وبلاگ نویسان حوزه ایثار و شهادت آغاز به کار کرد.
کبری احمدی مدیر سایت ایثار کلوب در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: این سایت یک شبکه اجتماعی بوده که با هدف تجمیع فعالان حوزه ایثار و شهادت در فضای سایبری ایجاد شده است.
وی افزود: قرار است این سایت سیستم وبلاگ دهی هم داشته باشد که در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از آن رونمایی می شود.
مدیر شبکه اجتماعی ایثار کلوب اظهار داشت: این شبکه اجتماعی همزمان با رونمایی مجمع فعالان سایبری ایثار و شهادت توسط علی لاریجانی رئیس مجلس و حجت الاسلام محسنی اژه ای دادستان کل کشور رونمایی شد که فعالیت آن از صبح امروز آغاز شده است.
احمدی گفت: ‫مجمع فعالان سایبری ایثار و شهادت توسط هیات خانواده شهدا و ایثارگران و به عنوان محصول واحد رسانه این مجموعه در کنار سایت شهدای ایران فعالیت می کند که هم شهدای ایران هم ایثار کلوپ و هم ایثار بلاگ که سرویس وبلاگ دهی است به هم مرتبط می شوند و سیستم رسانه ای ایثار و شهادت این مجموعه را تکمبل خواهد کرد.‬
وی گفت: از ابتدای تشکبل دبیر خانه دائمی این مجمع سازمانهای مختلفی اعم از موسسه فرهنگی تبیان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مرکز پدافند سایبری وزارت دفاع‬ و اداره کل ورزش و جوانان همکاری داشته اند.
علاقمندان و فعالان سایبری می توانند با مراجعه به سایت http://isarclub.com/live این شبکه اجتماعی عضو شوند.


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 19:4 :: توسط : حسين

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گوناگون:مطالب متنوع علمي،IT ،فرهنگ،سياست واقتصاد و ... و آدرس goonagoon2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 80356
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

بندر شرفخانه آنلاین