گوناگون:مطالب متنوع علمي،مذهبی،فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ...
كاري از كافي نت صدرا - بندرشرفخانه
 
 

اطلاعات مربوطه که در وبلاگ عامل اصلی این حمله هکری منتشر شده متعلق به فردی است که خود را 'خ.ز.ف' نامیده و به گفته وی ظاهراً پیش از این سرقت اطلاعات مذکور را به مدیران عامل بانک‌ها اطلاع داده است.


بقيه خبر در ادامه مطلب



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 18:3 :: توسط : حسين

رويكرد مثبت مذاكرات گروه 1+5 سبب افت شديد قيمت سكه در معاملات آتي شد.
به گزارش فارس، پس از افت و صف فروش در معاملات آتي سكه، ديروز معامله گران در همه قراردادها با ريزش بيش از 5/3 درصد رو به رو شدند كه بيشترين افت مربوط به سكه تير و مرداد ماه است كه حداكثر افت روزانه خود يعني 5 درصد را در يك ساعت نخست ثبت كردند.
براساس اين گزارش: نتايج مثبت و اميدواركننده مذاكرات گروه 1+5، علاوه بر اينكه باعث شد بورس اوراق بهادار با رشد 327 واحدي منفجر شود، به دليل بالا رفتن اعتماد اقتصادي، قيمت سكه و دلار نيز با افت روبه رو شد.
همچنين، همه اين مسائل در كنار هم موجب شد قيمت سكه ارديبهشت و خرداد ماه در قراردادهاي آتي به مرز 700 هزار تومان برسد، براين اساس سكه هاي ارديبهشت، خرداد، تير و مرداد ماه با كاهش 28، 33، 35 و 38 هزار توماني نسبت به روز شنبه روبه رو شده است.
افت شديد قيمت ها
از سوي ديگر قيمت انواع سكه بهار آزادي در بازار آزاد نيز ديروز با افت شديد مواجه شد.
به گزارش خبرنگار ما، قيمت هر قطعه سكه بهار آزادي طرح جديد ديروز با 36 هزار تومان كاهش نسبت به روز قبل به 695 هزار تومان رسيد.
همچنين بهاي هر قطعه سكه طرح قديم با افت 35 هزار تومان به 702 هزار تومان تنزل كرد.
بر همين اساس قيمت هر نيم سكه نيز با 22 هزار تومان كاهش نسبت به روز شنبه به 348 هزار تومان، ربع سكه 178 هزار تومان و سكه گرمي به 97 هزار تومان رسيد.نرخ هر دلار آمريكا نيز ديروز با افت 70 توماني نسبت به روز قبل به 1805 تومان، هر يورو معادل 2413 تومان و هر پوند انگليس هم به قيمت 2965 تومان به فروش رسيد.
هر گرم طلاي 18 عيار هم معادل 70 هزار و 600 تومان تعيين قيمت شد.


 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 17:58 :: توسط : حسين

از جمله دلایل شایع سوء هاضمه عبارتند از پرخوری، تند خوردن غذا، مصرف غذاهای چرب، مصرف زیاد کافئین، مصرف زیاد شکلات، عصبانیت و شوک عاطفی.
تمامی این موارد منجر به سوء هاضمه و بروز علائمی نظیر آروغ زدن، سوزش و درد سر دل ، نفخ و حالت تهوع می‌شوند.

از جمله گیاهان موثر برای درمان چنین علائمی عبارتند از:
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 13:11 :: توسط : حسين


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 12:56 :: توسط : حسين

قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 9:10 :: توسط : حسين

همگی ما برای پاک کردن فایل ها و فولدرهای خود در محیط ویندوز به سادگی آنها را Delete میکنیم و نهایتأ آنها را از داخل Recycle Bin پاک میکنیم. اما قطعأ میدانید که این کار پایان کار نیست ، چرا که با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ریکاوری ، میتوان تمامی فایل ها و فولدرهای پاک شده از هارد را مجددأ بازیابی کرد. این مسئله گاهی بسیار به کمک کاربر میاید ، اما گاهی ممکن است شما بخواهید واقعأ فایلی را از صحنه روزگار برای همیشه محو کنید! اما چگونه؟ در این ترفند قصد داریم با معرفی ابزاری مخصوص فایلها را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرستیم!
 

 

برای اینکار ، شما به نرم افزار Eraser احتیاج دارید. نرم افزاری که مخصوص این کار تبعیه شده است.
آخرین ورژن Earser را از سایت سازنده به آدرس http://www.heidi.ie/node/14 با حجمی در حدود 7 مگابایت میتوانید دانلود کنید.
این نرم افزار بر روی کلیه ویندوزهای مایکروسافت قابل نصب است.

پس از دانلود فایل Eraser57Setup.zip ، فایل را از حالت فشرده خارج نمایید و با اجرای فایل EraserSetup.exe برنامه را نصب کنید.
پس از اتمام کار نصب ، در صورتی که اکنون بر روی هر فایل و فولدری راست کلیک کنید ، علاوه بر منوی پیشین گزینه جدیدی به نام Erase را نیز مشاهده خواهید کرد.
به فرض میخواهیم فایلی با نام Tarfandestan را برای همیشه پاک کنیم ، ابتدا روی آن راست کلیک کرده و Erase را انتخاب میکنیم. سوالی از ما مبنی بر اطمینان از این کار مشاهده دریافت میکنیم که Yes میزنیم. در پنجره بعدی 7 روش برای پاک کردن فایل برای ما قابل رویت است. پیشنهاد میشود برای پاک کردن کلیه فایل ها از همان گزینه پیش فرض یعنی Guttmann استفاده کنید که امن ترین الگوریتم است. حال OK را بزنید و منتظر پاک شدن فایل شوید. در نهایت گزارشی از فایل پاک شده را دریافت خواهید کرد که به معنای پایان کار است.
تنها دقت کنید از پاک شدن فایلتان به این شکل واقعأ مطمئن شده باشید و بعد اقدام کنید.
منبع : ترفندستان

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 21:34 :: توسط : حسين

یکی از مسائلی که تمامی افراد هنگام خرید دستگاه موبایل به آن توجه میکنند قدرت صدای گوشی هنگام پخش فایلهای صوتی است. این موضوع گاهی آنچنان مورد توجه قرار میگرد که یک گوشی تنها به علت قدرت پایین صدا در هنگام پخش موزیک مورد پسند واقع نمیشود. راهکارهای نرم افزاری و همین طور سخت افزاری متعددی برای بالا بردن صدای اسپیکر گوشی مطرح شده که یا پیچیده هستند یا نیاز به صرف هزینه مالی دارند. اما در این ترفند قصد داریم یک روش بسیار عجیب و استثنایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید صدای هر نوع موبایلی را بالا ببرید و به نوعی حتی تحت افکت صوتی در فضا پخش کنید! بدون نیاز به هیچ ابزار خاصی و تنها با یک ورق کاغذ!
برای این کار:
ابتدا یک برگ کاغذ یا مقوای نازک در اندازه یک ورق دفتر یا یک برگ کاغذ A4 بیابید.
سپس مطابق شکل ، کاغذ را همانند یک قیف لوله کنید. به طوری که یک طرف آن کوچک و طرف دیگر آن بزرگ باشد.
سپس همان طور که در تصویر میبینید طرف کوچکتر را بر روی دهانه اسپیکر گوشی قرار داده و یک فایل صوتی را از طریق موبایل پخش میکنیم.
به همین سادگی کیفیت صدای گوشی تحت تأثیر خروجی قرار میگیرد (ترفندستان) و دچار افزایش صدا میگردد.
تنها دقت کنید اجازه ندهید فاصله ای میان دهانه اسپیکر و ابتدای ورودی کاغذ به وجود بیاید.
افزایش صدای اسپیکر هر نوع گوشی همراه با استفاده از ترفندی عجیب و ابتکاری!


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 19:20 :: توسط : حسين

براي اولين بار در فضاي مجازي و دنياي رايانه

نرم افزاري در قالب 313 پرسش پيرامون امام زمان(عج)
با قابلیت نمایش سوال و جواب هایي در هنگام شروع ويندوز طراحي گرديد

طراحي منحصر به فرد اين پرسمان به گونه اي است که لحظاتی ما را با مفاهیم مهدویت و انتظار بيشتر مانوس نموده و بتواند ما را در مقابل تهديدات
و شبهات دشمنان دين و قرآن مستحکم تر سازد.

این اثر کاری ارزشمند از تیم نرم افزاری انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی می باشد.

اميدواريم توانسته باشيم گامي هرچند ناچيز
در جهت پاسخ به شبهات پيرامون آن حضرت برداريم

اميد است شما عزيزان هم با معرفي اين اثر به ديگران ما را در اين راه معنوي همراهي نموده و از منتظران واقعي حضرتش باشيم .
 

دانلود با حجم 3.3 مگابایت

http://www.askdin.com/attachments/11960d1321183499-shoghentezar.zip

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 18:54 :: توسط : حسين

پاسخ امام زمان(عج) به شکاکين به وجود آن حضرت

نامه حضرت ولي عصر(عج) خطاب به کساني است که در وجود حضرت شک کرده بودند و شيخ ابي عمر عامري جواب حضرت را براي اينان آوردند:

بسم الله الرحمن الرحيم
خدا ما و شما را از فتنه ها عافيت دهد و به ما و شما روح يقين را هديه دهد. خدا ما را در پناه خودش قراردهد، شما را هم ازعاقبت بد در پناه خودش قراردهد.

به من خبررسيده که شک کرديد جماعتي از شما در دين، پس غمناک شديم از شما که اين (شک شما) بين ما و شما پرده انداخت (غصّه ما) براي شماست نه براي خودمان، به درستي که خدا با ماست پس هيچ نيازي ما به غير خدا نداريم، حق هميشه با ماست پس به وحشت نمي اندازد ما راهر کس که بنشيند و ما صنعت دست خداييم؛ ومخلوقات، صنعت دست ما.

اي گروه چه شده است شما را تردد شما در شک است و در حيرت برگردانده شديد، آيا اين آيه قرآن را نشنيديد که خداوند عزّوجل مي فرمايد: «اي کساني که ايمان آورديد اطاعت کنيد از خدا و اطاعت کنيد رسول و اولي الامر از ايشان را»

آيا ندانستيد آن آثاري که به شما رسيده، آن چه که بوده و ايجاد شده از ائمه گذشته و باقي مانده شماست؟ آيا نديديد که خداي سبحان چگونه براي شما پناهگاه هايي قرار داده است که شما در آن پناهگاه ها به آرامش برسيد؟ آيا نديديد که خداوند برايتان چه عَلَم هايي را قرار داده است که شما به واسطه آن هدايت شويد؟

از حضرت آدم اين پرچم بوده تا امامي که گذشت (امام حسن عسگري(ع)). هر زمان علمي ناپديد مي شود، علم ديگري پديد مي آيد. وقتي خدا ستاره قبلي را گرفت، شما گمان بي جا کرديد که خدا دينش را باطل کرد. وسيله بين خود و مخلوق را بريد. اين چنين نيست که شما گمان مي کنيد نه هيچ وقت بوده و نه خواهد بود، تا زمان قيامت، و امر خدا ظاهر مي شود در حالي که مردم کراهت دارند.

و پدرم با سعادت کامل بر روش پدرانش گذشت، گام به گام جاي آن ها قدم گذاشت، وصيت او و علم او در بين ما هست و کسي که جانشين او باشد و کسي که بنشيند جاي او هم در بين ما هست. هيچ کس با ما دعوا نمي کند (در مورد موضوع جانشيني) مگر کسي که ظالم و گناه کار باشد.

اگر فرمان خدا که هيچ گاه مغلوب نمي شود نبود، حتماً از موقعيت ما چيزي بر شما ظاهر مي شد که عقل هايتان سرگردان شود و شکهايتان از بين برود، ولي هر چه خدا بخواهد مي شود .

پس تقوا داشته باشيد و تسليم ما شويد. امر شما بر ما وارد مي شود، پس بر ماست صادر کردن (پاسخگويي به شما)، و اراده نکنيد بر پرده برداري از چيزي که پرده افتاده بر شما (منظور خود حضرت هستند که در پس پرده غيبت به سر مي برند) ميل نکنيد از طرف راست و برنگرديد به چپ.

من خيرخواهي شما را کردم و خدا شاهد بر من و شماست. اگر نبود نزد ما که دوست داشتيم صلاح شما و رحمت بر شما و دوست داشتيم دلسوزي بر شما را، ما از مورد خطاب قراردادن شما مشغول به کار ديگري مي شديم.

خدا ما و شما را حفظ کند از قرار گرفتن در مهلکه ها و مرض ها و آفت ها به رحمت خودش، به درستي که خدا قادر بر هر چيزي است و خدا هم براي ما و هم براي شما سرپرست و حافظ است و سلام بر همه اوصياء و اولياء و مؤمنين "و رحمة الله و برکاته و صلي الله علي محمد النبي و سلم تسليما"
 

منبع سایت : مذهبی


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 12:18 :: توسط : حسين

مسوولان شركت گوگل جزئیات و تصاویری از عینك واقعیت افزوده را منتشر كرده اند، اما زمان دقیق عرضه تجاری این محصول همچنان نامشخص است.

 

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عینك واقعیت افزوده محصول دو سال تحقیقات كارشناسان لابراتوار Google X است كه روز چهارشنبه جزئیات و تصاویری از این محصول توسط شركت گوگل منتشر شد.

 

دوربین های كوچكی روی قاب عینك نقره یی رنگ عینك تعبیه شده است؛ همچنین اطلاعاتی نظیر Google Map، موقعیت یاب (GPs)، دسترسی به اطلاعات هواشناسی و پیام كوتاه از طریق صفحه نمایش عینك در اختیار كاربر قرار می گیرد.

 

عینك واقعیت افزوده كه از سیستم عامل اندروید استفاده می كند قرار است به زودی توسط تیمی از محققان گوگل مورد آزمایش رسمی قرار بگیرد.

 

شركت گوگل تأكید كرده است، زمان عرضه تجاری این محصول هنوز مشخص نشده، اما سیاست كاری این شركت ارائه فناوری های پیشرفته در سریعترین زمان ممكن است و هدف از انتشار تصاویر و جزئیات این محصول تنها نشان دادن نمونه اولیه و بررسی نحوه بازخورد در بین مردم عنوان شده است.

 

روزنامه نیویورك تایمز پیش بینی كرده است كه این عینك واقعیت افزوده تا پایان سال جاری میلادی با قیمت ۲۵۰ تا ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 11:37 :: توسط : حسين

 

«ماهایا پطروسیان» با اشاره اظهارات اخیر پرستو صالحی در باب فساد در سینما، گفت: این حرف ها، حرف های جدیدی نیست و این ها اتفاقاتی است که سال هاست رخ می دهد.


پس از انتشار اخباری مبنی بر گلایه پرستو صالحی از فساد موجود در سینمای ایران که از صفحه شخصی او در فیس بوک گرفته شده بود، وی در گفت وگو با فارس ضمن تأیید اظهاراتش، به تشریح این موضوع پرداخت.


بر آن شدیم تا با بازیگر دیگر سینما «ماهایا پطروسیان» در این باره صحبت کرده و نظرات این بانوی هنرمند سینمای ایران را درباره اظهارات اخیر پرستو صالحی جویا شویم، متن کامل این گفت وگو را در ادامه مطلب بخوانید :



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 11:32 :: توسط : حسين

ايران اكونوميست :مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها با حضور در یک برنامه تلویزیونی، بخش‌هایی از سیاست دولت برای اجرای فاز دوم قانون یارانه‌ها را تشریح کرد و از جمله گفت که مابه‌التفاوت یارانه فاز اول و دوم به همه خانوارها اختصاص نخواهد یافت؛ بهروز مرادی تصریح کرد: پرداخت مابه‌التفاوت ۲۸ هزار تومانی مرحله دوم برای همه نخواهد بود، بلکه براساس قانون برای جمع محدودی خواهد بود و افرادی که درآمد بالایی دارند، این رقم را دریافت نخواهند کرد. به گفته این مقام دولتی، «براساس برداشت دولت اقشاري كه درآمد بالاتري دارند نيازي به يارانه ندارند.» با این حال «رقم ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه نقدی (یارانه فاز اول) به هیچ وجه بدون اجازه صاحب حساب قطع نمی‌شود.» مرادی همچنین از افزایش نیافتن قیمت گندم و نان در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد؛ اما تاکید کرد که در این فاز، اصلاح قيمتي در حوزه حامل‌هاي انرژي و برق و آب انجام مي‌شود. مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها از اعلام زمان اجرای فاز دوم هدفمندی خودداری کرد و گفت که این زمان توسط رییس‌جمهور اعلام خواهد شد.



 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 19 فروردين 1391برچسب:مرحله دوم هدفمندی یارانه ها , :: 12:45 :: توسط : حسين

1- مدتهاست آمريكا و چند كشور غربي همسو با آن از آنچه كه تحت عنوان «تغيير حكومت در ايران» نام مي بردند به موضوع «تغيير رفتار ايران» نزول كرده اند!
در همين سال هاي اخير و بطور مشخص قبل از انتخابات رياست جمهوري دهم در سال 88، آمريكايي ها با تمام پتانسيل و ظرفيت رسانه اي، مالي و سياسي «تغيير رژيم- بخوانيد حكومت- در ايران» را پيگيري و دنبال مي كردند!

بقيه در ادامه مطلب



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, :: 21:21 :: توسط : حسين

بسم الله الرحمن الرحیم

تقویم شمیم یار 91 به عنوان اولین تقویم کاملا مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، برای اولین بار توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.
امیدوارم با استفاده از این محصول و رضایت داشتن از آن ضمن دعای خیر برای همه دست اندرکاران تولید این نرم افزار ، در انتشار رایگان آن بین دوستان و آشنایان خود و در مدارس و دانشگاهها و ... کوشا باشید.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 فروردين 1391برچسب:تقویم 91, :: 18:37 :: توسط : حسين

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گوناگون:مطالب متنوع علمي،IT ،فرهنگ،سياست واقتصاد و ... و آدرس goonagoon2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 80354
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

بندر شرفخانه آنلاین