گوناگون:مطالب متنوع علمي،مذهبی،فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ...
كاري از كافي نت صدرا - بندرشرفخانه
 
 

مولای متقیان علی علیه السّلام الگوی تمام نمای سیره رفتاری پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه وآله است. امـام عـلى عـلیـه السـّلام تـلاش مـى کـرد تـا چـونـان رسـول خـدا صـلى الله عـلیـه و آله بـخـورد و بـیـاشـامـد و زنـدگـى کـنـد. 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, :: 13:29 :: توسط : حسين

اینها هم گروهی از بیماری‌ها هستند مثل بقیه بیماری‌ها اما کمی ترسناک‌تر؛ به هر حال سرطان‌ها کابوس دوران مدرن هستند، برای دور ماندن از این کابوس شما باید عوامل مساعد‌کننده هر بیماری را بشناسید و از آنها پرهیز کنید.

اینجا ما کارتان را ساده کرده‌ایم و به شما می‌گوییم که اصلی‌ترین عوامل افزایش‌دهنده احتمال ابتلا به سرطان کدام‌ها هستند و نمره اهمیت هرکدام (چند برابر شدن احتمال ابتلا با هر کدام آنها) چقدر است.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, :: 13:23 :: توسط : حسين

 

مردی فقیر چشمش به مغازه خوراک پزی افتاد تکه نانی را بالای بخاری که از سر دیگ بلند می شد، می گرفت و می خورد. هنگام رفتن صاحب مغازه گفت: تو از بخار دیگ من استفاده کرده ای، باید پولش را بدهی. مردم جمع شدند و مرد از همه جا درمانده، بهلول را دید و او را به قضاوت دعوت کرد.

بهلول به آشپز گفت: این مرد از غذای تو خورده است؟ آشپز گفت: نه ولی از بوی آن استفاده کرده است. بهلول چند سکه نقره از جیبش در آورد و به زمین انداخت و گفت: ای آشپز صدای پول را تحویل بگیر.

آشپز با تعجب گفت: این چه قسم پول دادن است؟

 

بهلول گفت: مطابق عدالت است. کسی که بوی غذا را بفروشد در عوض باید صدای پول دریافت کند.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, :: 12:56 :: توسط : حسين

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گوناگون:مطالب متنوع علمي،IT ،فرهنگ،سياست واقتصاد و ... و آدرس goonagoon2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 80354
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

بندر شرفخانه آنلاین