گوناگون:مطالب متنوع علمي،مذهبی،فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ...
كاري از كافي نت صدرا - بندرشرفخانه
 
 

شايد براي شما هم پيش آمده كه در مكاني باشيد و امكان مكالمه با نهاد و يا سازمان مربوطه را براي ارائه درخواست شكايت و يا بيان مشكلات و يا آگاهي از اطلاعات ضروري نداشته باشيد. 


به گزارش ایتنا از ایسنا، شركت مخابرات ايران امكاني را براي تعدادي از سازمان‌هاي خدمات‌رسان به مردم فراهم كرده است تا براي برطرف شدن برخي مشكلات شهري به شماره‌هاي مشخص شده به اين نهادها پيامك ارسال و اطلاعات مربوطه را دريافت كنند.
 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 30 تير 1391برچسب:, :: 19:22 :: توسط : حسين

افراد کلاهبردار از طرح­ های هوشمندانه و پیچیده استفاده می­ کنند تا سالانه میلیون­ ها نفر را در سراسر جهان فریب دهند. آن­ها اغلب تکنولوژی­ های به روز را همراه با حقه­ های قدیمی به ­کار می­ گیرند تا از مردم بخواهند برای آنها پول بفرستند و یا اطلاعات شخصی خود را در اختیار آن­ها قرار دهند. بسیاری از کلاهبرداران تاکید می­ کنند که شما پول را به صورت الکترونیکی بفرستید و یا شما را تحت فشار قرار می­ دهند تا در یک مقطع زمانی تصمیم مهمی بگیرید. به نکات زیر توجه کنید تا در دام این دسیسه­ های کلاهبرداری قرار نگیرید: 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 23 تير 1391برچسب:, :: 13:56 :: توسط : حسين

ترکیب «اینترنت پاک» هم مانند بسیاری واژه‌های دیگر از آن دسته تعبیراتی است که زمان دقیق اجرای آن مشخص نیست بلکه تعریف مشخصی برای آن ارایه نشده و همین موضوع دستیابی به آن را با اما و اگرهای متعددی همراه می‌کند.
 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، دولت‌های اخیر با طرح موضوعاتی چون شبکه ملی اطلاعات به نوعی تلاش کرده‌اند که شبکه داخلی اینترنت یا به عبارتی همان اینترانت را تا حد زیادی جایگزین اینترنت جهانی کنند تا به این واسطه بخشی از تهدیداتی که به واسطه اینترنت ایجاد می‌شوند کنترل شود.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 23 تير 1391برچسب:, :: 13:14 :: توسط : حسين

آخرین امام شیعیان در پانزدهم ماه شعبان 255 ق، علی رغم مراقبت های ویژه مأموران حکومت عباسی، در خانه امام عسکری علیه السلام چشم به جهان گشودند. تولد مخفیانه آن حضرت بی شباهت به تولد حضرت موسی علیه السلام و حضرت ابراهیم خلیل علیه السلام نیست.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, :: 12:24 :: توسط : حسين

حتما با رزولوشن 4K آشنایی دارید. رزولوشنی ۴ برابر استاندارد 1080p که هم اکنون در تلویزیون های اچ دی و دیسک های بلو-ری استفاده مي شود.فیلم برداری با اين رزولوشن تکنولوژی بزرگی است که راه خود را به فیلم و تلویزیون باز کرده و روز به روز در ثبت لحظه ها استفاده از آن بیشتر می شود. اما اگر شما از دسته کسانی هستید که نمیخواهید از اين رزولوشن بالا براي کارهای حرفه ای استفاده کنيد و دوربین های عظیم الجثه ای مانند RED Epic در دست داشته باشيد بهتر است به این دوربین کوچک نگاهی بیندازید. 

وب کم Point Grey از Flea3 (مجهز به سنسور Exmore R ) این کار را برای شما انجام داده و رزولوشن 4K را به تصاویر ویدئویی شما می آورد. سایز این دوربین به سختی به 3 سانتی متر می رسد. شاهکار فنی در اینجا این است که این دوربین میتواند ویدئو را بر روی هر وسیله ای که از یو اس بی 3.0 پشتیبانی می کند قرار دهد. 

همه موضوع رزولوشن نیست، شما حتما نميخواهید با این دوربین کوچک شاهکارهای بزرگ سینمایی خلق کنید اما اگر به یک دوربین کوچک با رزولوشن بالا احتیاج دارید این دوربین یک اینچی میتواند از عهده نیاز شما بر آید. اگر چه قیمت این دوربین به اندازه خودش کوچک نیست و 945 دلار شاید فقط سازمان های بزرگ را برای خرید آن برای ضبط ویدئو کنفرانس هایشان ترغیب کند.


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 18:46 :: توسط : حسين

حضرت سجاد ( ع )
نام معصوم ششم علی ( ع ) است . وی فرزند حسين بن علی بن ابيطالب ( ع ) و ملقب به "سجاد" و "زين العابدين " مي باشد . امام سجاد در سال 38هجری در مدينه ولادت يافت . حضرت سجاد در واقعه جانگداز کربلا حضور داشت ولی به علت بيماری  و تب شديد از آن حادثه جان به سلامت برد ، زيرا جهاد از بيمار برداشته شده است و پدر بزرگوارش - با همه علاقه ای که فرزندش به شرکت در آن واقعه داشت - به او اجازه جنگ کردن نداد . مصلحت الهی اين بود که آن رشته گسيخته نشود و امام سجاد وارث آن رسالت بزرگ ، يعنی امامت و ولايت گردد . اين بيماری موقت چند روزی  بيش ادامه نيافت و پس از آن حضرت زين العابدين 35سال عمر کرد که تمام آن مدت به مبارزه و خدمت به خلق و عبادت و مناجات با حق سپری شد . سن شريف حضرت سجاد ( ع ) را در روز دهم محرم سال 61هجری که بنا به وصيت پدر و امر خدا و رسول خدا ( ص ) به امامت رسيد ، به اختلاف روايات در حدود 24 سال نوشته اند . مادر حضرت سجاد بنا بر مشهور "شهربانو" دختر يزدگرد ساسانی بوده است .



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 19:39 :: توسط : حسين

خاندان حضرت عباس (ع):

در سال 26 هجري قمري، حضرت عباس (ع) پايه عرصه گيتي نهاد. مادر گراميش فاطمه، دخت حزام بن خالد بن ربيعه بن عامر كلبي و كنيه اش (ام البنين) بود.
چند سال پس از شهادت حضرت فاطمه (س) بود، كه اميرالمومنين از برادرش عقيل، كه به اصل و نسب قبايل آگاه بود، درخواست كرد زني را از دودماني شجاع براي او خواستگاري كند و عقيل، فاطمه كلابيه (ام البنين) را براي آن حضرت خواستگاري كرد و ازدواج صورت گرفت.

اميرالمومنين (ع) از اين بانوي گرامي، صاحب چهار پسر به نامهاي عباس، عثمان، جعفر و عبدالله شد.
عباس (ع) ازبرادران ديگرش بزرگتر بود و هر چهار برادر به امام خويش، حسين (ع) وفادار بودند و در روز عاشورا در راه آن امام جان خود را نثار كردند.
ارادت قلبي ام البنين (س) به خاندان پيامبر (ص) آنقدر بود كه امام حسين (ع) را از فرزندان خود بيشتر دوست مي داشت؛ بطوري كه وقتي به اين بانوي گرامي خبر شهادت چهار فرزندش را دادند فرمود: مرا از حال حسين (ع) باخبر سازيد و چون خبر شهادت امام حسين (ع) به او داده شد، فرمود رگهاي قلبم گسسته شد، اولادم و هر چه زير اين آسمان كبود است، فداي امام حسين (ع).



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 19:33 :: توسط : حسين

ولادت

 

در روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت (1) دومين فرزند برومند حضرت على وفاطمه , كه درود خدا بر ايشان باد, در خانه وحى و ولايت چشم به جهان گشود. چون خبر ولادتش به پيامبر گرامى اسلام (ص ) رسيد, به خانه حضرت على (ع ) و فاطمه (س ) آمد و اسما (2) را فرمود تا كودك را بياورد.اسما او را در پارچه اى سپيد پيچيد و خدمت رسول اكرم (ص ) برد, آن گرامى به گوش راست او اذان و به گوش چپ او اقامه گفت.(3)
به روزهاى اول يا هفتمين روز ولادت با سعادتش , امين وحى الهى , جبرئيل  فرود آمد و گفت : سلام خداوند بر تو باد اى رسول خدا, اين نوزاد را به نام پسر كوچك هارون (شبير) (4) كه به عربى (حسين ) خوانده مي شود نام بگذار.(5)چون على براى تو به سان هارون براى موسى بن عمران است , جز آن كه تو خاتم پيغمبران هستى .و به اين ترتيب نام پرعظمت حسين از جانب پروردگار, براى دومين فرزند فاطمه (س ) انتخاب شد.
به روز هفتم ولادتش , فاطمه زهرا كه سلام خداوند بر او باد, گوسفندى را براى فرزندش به عنوان عقيقه (6) كشت , و سر آن حضرت را تراشيد و هم وزن موى سر او نقره صدقه داد. (7)



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 19:13 :: توسط : حسين

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گوناگون:مطالب متنوع علمي،IT ،فرهنگ،سياست واقتصاد و ... و آدرس goonagoon2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 80356
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

بندر شرفخانه آنلاین